Wednesday, August 5, 2009

Selamat Malam!!![pagi]

huahahah
plan nk wat keje smpai subuh
dah bwat smpai kul 4[byk leke ni]
bru prasan xde krtas a4 nk lukis
trbatallah niatku
nntilah bwat

siang tadi klas health science stat lmbt
smentare 2 aku tido je
wak2 ckgu ajr
1st time aku trtido mase HS[sori miss azwa]
ntah nape ngantuk sngt
lepas abes klas tido dpn annex 20
rse lapar,
gi beli 2 kek kt 7E
makan 1
1 lgi xlrt nk abeskn

mase malaysian studies
kuiz xde
lege ade gak
kecewe ade gak
mase malaysian studies x tido[x brani]
lgipon sir ali ajar benda menarik[mcm buku cerite
tpi mcm dah nk abes klas
dah x bes
sbb die dah mule bce sebijik cm buku teks
tyme ni aku salin2 supaye x ngantok

lps MS gi mkn
kek lgi satu 2 bgi kt Syark
bebudak pompuan laen kecoh tol
lantaklah
niat ikhlas
makan ngan fidot
dah abes mkn
zack ngan jeff dtg mkn
tpi aku ngan fidot trpkse gerak dulu utk klas bio

mase klas bio
dahla kelas panas semacam
ngantok tol lak 2
kalini msk chapter baru
mase outline bab je
sume org dah tnye mcm2
tyme ni la yg aku paling ngantok ni
trlentok2 aku kt dpn
sbaek angle aku sir x prasan sngt
ps2 bile dah msk glycolysis
bru trbuke luas mate aku
complex gk la
ngan tulisan sir yg x phm nyer
ngan soalan di bebudak yg lebih mngelirukan lgi situasi
sbaek aku phm[sbb dah salin]
blaja cmnila sronok
memahami, bukan menghafal[bgi aku la sronok]

mlm 2 mkn sblm mgrig
ps2 aku tmn fidot ngan azam jmpe ammar kt mesyuarat
skali
aku trjoin scare sukerele dlm mesyuarat 2
rase brsalah lak
dahla xde kaitan
tetibe capub
huhu
so aku brusehe la memfaedahkn diri
contribute idea sket
gelak sket
mmbodohkn dri byk
huhu
anyway
balek bilik
trus stat wat keje[thx iman]
tpi byk sngt leke
lame gak kot aku leke[prasn2 dah kul 3]
then bru wat totol
n sblm tido smpai tgh pagi
trase nk tulis blog
huhu
SLAMAT MALAM SUME

No comments:

Post a Comment