Wednesday, August 5, 2009

Harini Hari Rabu[yeke?]

arini klas kul 2
diesbbkn smlm tido kul 4++
arini bgn kul 11[huhu]
bwat bio sket
then rush2 turon sbb mndi trlame

disbbkn kekeliruan yg timbul
aku usehe tgk sbyk mungkin asignment yg dah siap
gratitude to:sabrina, iman, dhila, zahirah
akhirnyer mase balek 2 dptla bwat dgn pantasnyer[1jm30mnt dah siap!]

harini juge dpt ckgu english bru
nmpak mude je
n soft spoken
ade gak rupe mcm adek mis maya
ok la die ajar
si Ahmad sengal x bwk pape[selai krts je]
kantoi mase die minx notes lame
sengal
ps2 die ajar la memacam
then mase balek
bebudk pompuan brjln la dgn die[girlfriends!!]

aku brjaye siapkn type bio around kul 7
then rupenyer ahmad dah siap photostat buku bio Alya izati
aku nk gak
so aku pnjm buku amad
naek atas
ingt nk print bio skali
rupenyer
pintu bilik mus dah kunci
kunci, hanset sume dlm 2
trbatal niat
fidot ajk gi surau
saye menurut je
balek bilik
tag photos
ps2 turon nk mkn
tgk diorg dah pegi dahpon
mase jmpe diorg
diorg bru abes makan[zack bru suap sudu trakhir]
aku pon orderla bungkus
mkn kt umah sambil tgk FRIENDS[my fav show]
ps2 lukis bio
determine punyer lukis
mus study dpn aku
so 'while sinking drink water'[kot?]
make lengkaplah krje bio jam 11.30 malam
tulis blog jap
ps2 nk tido
AWAL TAU NI!!!

cuace harini hujan pagi 2[my fav whether]
hari yg agk productive
esk ade klas mat ganti
n kuiz health science
GAMBATE!!

No comments:

Post a Comment