Wednesday, July 1, 2009

MSU dihatiku

finally jmpe internet
dah 2 minggu dah kt msu.
arini first time blaja
sronok gak...

hidup msu:
asrama di okla
beberape belas km dri msu 2 sndiri(2 jam jln kaki, dah try...)
sblh 2 ade McD
die mcm dok apartmen la...ade 3 bilk..
aku nyer umah ade 2 org je[pttnyer 8] n slebihnyer msuk arini[bdk jpa]
heharapla diorang bebaek..

ckp psl baek...
sume bdk batch aku ebaek..
Skim Plajae Cemerlang kan..
yg paling otai pon lah yang paling baek..
yg paling nerd pon[aku la] yg bersocial dgn bbdk otai[seemingly]
bdk ponpuan pon sng ckp ngan aku..
orientasi abg2 2 sume bebaek[interesting]
Kumpulan orientasi aku "Felis Domestica"
happening gile group 2
jmpe ex zul lak dlm kmpuln 2...
n ketue group aku la yg mng anugerah plg trlibt[aku x contribute pon]

kt umah slalu aku try lepak dgn umah bebudk yg "otai" ni
diorng social gile
jurang sosial xde pon
yg klik pon mcm 'open klik'[sesape bleh join]
slalu aku lepak si2
n aku slalu blaja soft skil dgn diorng[ini ditekankan olh pres MSU]
aku blaja rubix cube[dah 3 kali siap]
aku blaja jugling[x maju2 pratice 24 jam]
aku blaja maen snuker[kene puji 'ade akat']
dan selebihyer

tpi sini kene byk gak blanje..
kos hidup di shah alam scare statistiknyer tinggi
makan sehari rm10[kalau mkn 2 kali je]
duit biasiswa pon blom msk
dah 120 dah aku abeskn
huhu
quote;"I will survive"
i hope...

anyway
intrnet is a hard find
ade kat library..
tpi blom dpt kad id lgi
so xleh gi lelame[aku je yg ckp cmni]
n sume org ade laptop
xde pon wireless kt asrama 2[wisma Majlis Agame Islam Slangor]
tpi kt McD ade[byr rm5 utk password]
pc kt library die block facebook, myspace, friendstr.....etc
biala
nnti dah jmpe CC btol nnri aku update...

most of my friends dah msk u dah
minggu lps santa n manjong msk
Gudluck you'alls
blaja leklok ye...

dahla 2
nk bwat nota previous klas
smoge kite jmpe lgi dgn teknologi internet
Gambate n Happy Wednesday!

"sume org 'genius', cume 'genius dlm ape?"
quoted by Amin at sdar...huahahaha

No comments:

Post a Comment